Jäsenyys

Osallistumisen muotoja on monia: voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan.

Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla toiminnan suunnittelua ja toteuttamista, tempauksien ja tapahtumien organisointia, talkooapua jne. Päätät itse kuinka aktiivisesti haluat osallistua.

Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa.
Vanhoille jäsenille postitamme uudet jäsenkortit automaattisesti vuosittain maaliskuussa.

Jäsenyys kannattaa!

Lemin MLL:n jäsenenä saat alennuksia liikkis-kerhosta. Myös osallistumismaksut retkillemme ovat jäsenille edullisempia. Teemme myös jäsenille ilmaisia uimahalliretkiä.

MLL:n jäsenenä saat Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Lapsemme on Mannerheimin Lastensuojeluliiton laadukas jäsenlehti. Lehti lähestyy asioita lapsen ja perheen kannalta. Lapsemme-lehti on tietolähde ja virikkeiden antaja. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Katso valtakunnalliset jäsenedut MLL:n liiton verkkosivuilta.

Muutokset jäsentietoihin

Onko yhteystietosi muuttunut? Ilmoita siitä MLL:n jäsenpalveluun. Samalla lomakkeella pystyt myös irtisanomaan jäsenyytesi.